Saturday, April 24

Ge mig en kyss att bygga en dröm på.





















xox

Emily

10 comments:

Anonymous said...

you're beautiful. really, really heartbreakingly beautiful.

karin said...

så himla fina bilder! (jag är väldigt svag för moln.) love it.
ps. din blogg är en av de finaste. ds.

Emily said...

Anonymous - You make me blush real bad, but thank you very much.

Karin - DU är finast. jag är också galet svag för moln. på småländska säger vi "målln", till skillnad från stockholmarna som uttalar det "mååln". jag tycker målln låter må mycket bättre, fluffigare liksom! hur som helst, tack. <3

Miss Soggy Smog said...

So so so lovely. :)

Unknown said...

you truly have an amazing photographic eye!! Love it!

Emily said...

Miss Smog - Thank you darling.

Second Wind - People keep telling me this, and I'm starting to realize that I see things differently than others. It's a weird feeling I must say. But thank you very much!

sandra said...

Du skulle kunna komma ut direkt ifrån mina drömmar, du är så galet vacker! Jag tycker om din blogg är så himla fin.

Patrik Petersson said...

Jätte vackra bilder =D

Alina said...

jag vet inte om det bara var att min kommentar aldrig kom fram eller om den bara inte får vara med. men jag försöker igen för säkerhets skull.

först måste jag bara säga att jag håller med Anonymous.

sedan måste jag säga att jag älskar många av dina bilder och att du finns under fliken "favoriter" i min dator.

sist måste jag fråga om rubriken på det här inlägget. är det ett citat från något, som en låttext kanske? isf undrar jag från vad, för jag tyckte att den meningen var så fin.

Emily said...

sandra - va fin du är hjärtat. tack!

alina - det måste blivit nått fel för jag har inte sett av din kommentar. tur för mig att du kom hit och skrev om den, det blev jag väldigt glad av! tack för alla dina fina ord och att jag får platsa på favoritlistan! rubriken kommer från låter aprilhimlen av håkan hellström, precis som citatet som någon skrivit på broräcket i sista bilden. det är en av mina favoritlåtar så när jag såg att någon skrivit det där så blev jag så rusigt glad.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Follow this blog with bloglovin

Follow See Emily play